محل تبلیغات شما

نکات مربوط به آداب معاشرت تجاری

شرکت پخش ماندگار : اگرچه این قواعد قابل‌تغییر هستند، ولی اتکا به آن‌ها کمک می‌کند بتوانید آداب معاشرت تجاری موفق‌تری داشته باشید. 

۱٫ درخواست خود را با یک روش مناسب بیان کنید
آیا از کسی درخواست کمک دارید یا می‌خواهید وقتش را در اختیارتان قرار دهد؟ درخواست خود را واضح و روشن و با آداب معاشرت تجاری بیان کنید. این شاید در ظاهر محترمانه به نظر برسد؛ به‌این‌صورت که شما درخواست کمک یا وقت آن‌ را دارید، بنابراین می‌خواهید به آن‌ها اجازه دهید که شرایط را تعیین کنند، ولی درواقع بار بیشتری را روی شانۀ آن‌ها می‌گذارید. پخش تراکت

به جای این‌که بپرسید «آیا وقت داری که چند روز دیگه با هم یک فنجان قهوه بخوریم؟» بپرسید که «آیا می‌توانیم روز سه‌شنبه به فلان کافی‌شاپ برویم و دربارۀ راه‌‌انداختن فلان کمپین حرف بزنیم؟»

اگر آن شخص با پیشنهادتان موافق باشد، به‌راحتی می‌گوید بله. اگر این‌طور نباشد، به‌سادگی می‌تواند زمان یا محل دیگری را برای قرار پیشنهاد دهد. پخش تراکت

۲٫ خود را به‌طور صحیح معرفی کنید

پخش تراکت در تهران


آداب معاشرت تجاری و معرفی

وقتی یک نفر جدید وارد اتاق می‌شود، با آداب معاشرت تجاری بایستید و با او دست بدهید. این نشانۀ احترام است. شما همچنین باید نام کامل (نام و نام خانوادگی) خود را بگویید. دست‌دادن را هیچ موقع فراموش نکنید؛ اما استثنائاً اگر بیماری مسری دارید، بگویید «از دیدارتان بسیار خوشحالم. می‌خواهم که با شما دست بدهم، اما متأسفانه بیمار هستم و ابداً نمی‌خواهم که به شما هم سرایت کند.» پخش تراکت

۶٫ بر اساس آداب معاشرت تجاری حرف دیگران را قطع نکنید
مهم نیست که چقدر پرشور و مشتاق هستید، سعی کنید حرف دیگران را قطع نکنید. قطع‌کردن حرف دیگران باعث می‌شود فکر کنند برای نظر خودتان اهمیت بیشتری قائل‌اید. اگر نگران هستید که حرف خود را فراموش کنید، آن را یادداشت کنید و نفس عمیقی بکشید. سپس صبر کنید تا زمانی که حرف آن‌ها به‌طور کامل تمام شود و سپس آن‌چه در ذهن دارید را بیان کنید.

۷٫ نگویید می‌خواهید به دستشویی بروید
این کار بر خلاف آداب معاشرت تجاری و بی‌ادبی تلقی می‌شود. درعوض، به‌سادگی بگویید «ببخشید» و بروید.

قرارداد پخش تراکت

۸٫ از آن‌ها بپرسید که چطور می‌خواهند ارتباط برقرار کنند
آداب معاشرت تجاری و ارتباط درست

بعضی افراد می‌خواهند پیام متنی ارسال کنند. بعضی افراد ممکن است از دریافت پیام از طرف شما وحشت داشته باشند. بعضی افراد دیگر ممکن است ترجیح دهند که فقط از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند. بعضی دیگر نیز همچنان صحبت‌کردن با تلفن را دوست دارند.

نکته این است که هر کسی سبک ارتباط متفاوتی دارد. این‌طور فرض نکنید که مشتریان، همکاران و مدیرتان می‌خواهند درست مثل شما صحبت کنند. از آن‌ها بپرسید که ترجیح می‌دهند از چه طریقی با شما ارتباط داشته باشند؟ هر کانالی را که انتخاب کنند، تمام تلاش خود را برای استفاده از آن انجام دهید. تراکت

پخش تراکت ارزان

۹٫ مؤدبانه و با رعایت آداب معاشرت تجاری محل را ترک کنید
هرگز وقتی شخص دیگری درحال صحبت است، محل را ترک نکنید؛ زیرا ممکن است تصور کند حوصله‌تان سررفته است. درعوض، صبر کنید، خونسردی خود را حفظ کنید و بگویید: «ممنونم از این‌که وقت خود را به من دادید. از آشنایی با شما خوشحال شدم، به امید دیدار مجدد. اجازه بدهید صندلی شما را نشان‌تان بدهم تا با دوستان دیگر هم آشنا شوید». حالا می‌توانید محل را ترک کنید.

۱۰٫ از اسامی افراد استفاده کنید مشاوره تبلیغاتی
همان‌طور که دیل کارنگی گفته است، اسم یک شخص برای آن شخص شیرین‌ترین و مهم‌ترین صدا در هر زبانی است. هنگامی که افراد به شما معرفی می‌شوند، به اسم آن‌ها بادقت توجه کنید. اگر مطمئن نیستید اسم آن شخص را درست شنیده باشید، بگویید: «متوجه نشدم. آیا امکان دارد اسم شریف‌تان را دوباره تکرار کنید؟»

پخش تراکت چیست ؟

اسم آن‌ها را در طول گفتگو به زبان بیاورید. البته زیاده‌روی نکنید و بدون استثنا در هر پاسخ از اسم آن‌ها استفاده نکنید.

دفعه بعد که با آن شخص ملاقات کردید، با اسم او سلام و احوال‌پرسی کنید تا حس خاصی پیدا کند. اگر فاصلۀ زمانی زیادی بوده و اسم آن شخص را فراموش کرده‌اید، بگویید ببخشید، اسم شما را فراموش کرد‌ه‌ام. امکان دارد به من یادآوری کنید؟

۳٫ حواستان به زمان باشد
وقت‌شناسی از نشانه‌های آداب معاشرت تجاری ادب و احترام است. به‌هرحال، تأخیر و دیرکردن به کسانی که با آن‌ها قرار ملاقات دارید، این پیام را می‌رساند که برای وقت خودتان بیشتر از وقت آن‌ها ارزش قائل هستید. همیشه باید سعی کنید تأخیر نداشته باشید؛ حتی اگر جلسات زیادی داشته باشید، به ترافیک برخورد کنید، مقصد خود را نتوانید پیدا کنید و غیره.

تراکت پخش کن

علی‌رغم آن‌چه گفته شد، گاهی اوقات تأخیرداشتن اجتناب‌ناپذیرتر از آن است که از قبل به دیگران اطلاع دهید. به‌محض این‌که متوجه شدید احتمالاً نمی‌توانید به موقع برسید، تماس بگیرید یا ایمیل بزنید و آن‌ها را در جریان قرار دهید. در نهایت، جلسات ملاقات را به‌موقع یا حتی زودتر خاتمه دهید. با ۱۰ دقیقه زودتر خاتمه‌دادن گفتگویی یک‌ساعته، می‌توانید حس‌نیت خود را نشان دهید.

۴٫ وسایل‌تان را کنار بگذارید
با این‌که می‌بینید افراد زیادی تلفن همراهشان را از خود دور نمی‌کنند، اما شما تلفن خود را کنار بگذارید. گوش‌دادن به موسیقی، چرخیدن در شبکه‌ های اجتماعی جدید و فرستادن پیام این احساس را در طرف مقابل ایجاد می‌کند که نمی‌خواهید کسی مزاحم شما شود. این رفتار ممکن است باعث شود سرد و گوشه‌گیر به‌نظر برسید و همچنین احتمال این‌که کسی با شما صحبت کند را از بین می‌برد و دور از آداب معاشرت تجاری است. مشاوره تبلیغاتی

۵٫ در مسیر آداب معاشرت تجاری لباس‌های خیلی غیررسمی نپوشید
آداب معاشرت تجاری و لباس رسمی

پخش تراکت تهران

در دنیای امروز که پوشش‌های غیررسمی در دفاتر و ادارات رایج شده است، شاید شما نیز وسوسه شوید که از لباس‌های غیررسمی استفاده کنید. اگر مرتباً با مشتریان صحبت می‌کنید، بهتر است پوشش رسمی داشته باشید. اگر آن‌ها از لباس نیمه‌رسمی استفاده می‌کنند، شما نیز قبل از ملاقات پوشش خود را تغییر دهید و اگر ملاقات مجازی دارید، میز کار خود را مرتب کنید و از کمر به بالا ظاهری رسمی داشته باشید. مشاوره تبلیغاتی

همچنین باید از سبک پوشش مدیر خود الگوبرداری کنید. سعی کنید پوشش رسمی شما مانند آن‌ها باشد.

 


وبلاگ ماندگار

چطور محصولاتمان را به مشتریان بفروشیم ؟ + تبلیغات

راهنمای نهایی برای برخورد درست با مشتریان

۵ معیار اندازه‌گیری رضایت مشتری که باید برای نظارت به‌ کار بگیرید

آن‌ها ,تجاری ,معاشرت ,آداب ,تراکت ,پخش ,معاشرت تجاری ,خود را ,آداب معاشرت ,پخش تراکت ,آن شخص ,آداب معاشرت تجاری ,رسمی داشته باشید

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
اینجا همه چی هست دانستنی هایی جذاب راجع به خانه موزیک پوزیک تخفیف ویژه خرید و فروش انواع فلزیاب های برتر جهان وبلاگ ماندگار اسین دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. تخفیفان خرید لاستیک با قیمت مناسب دکوراسیون داخلی